updates


På sistone har jag varit sugen på dessa Nellyblusar precis som alla andra **FaShIonBloggaaahhs** men fan, vad fina de är!
 
Har köpt denna, så väldigt älskade tröja, från Bikbok efter att ha tänkt på det ett bra tag. 
 
 
Hittat denna kvinnas blogg vilket glädjer mig då jag hittills gillat i stort sett allt hon suttit på sig???
 
 
Funderat över den perfekta höst/vinterkappan. Ska man ha en lång, en kort, en mittemellan? Så svårt.  Ellens från Filippa K (ovan) är visserligen den perfekta, men priset känns kanske aningen saftigt för en som gillar att köpa en ny varje år, hehe.
 
 
Har varit inne på väldigt mycket blått och alla bilder på blåa pälsar får mig att gilla det ännu mer.
 
 
Förälskat mig i den här klännigen så blev måttligt glad när jag.....
 
 
.... Hittade denna på Monki med en lika fin krage och med ärmar dessutom!
 
 
Har förälskat mig i Acnes Velvet clutch som jag från början tyckte var rätt ful. Och nu vill jag helt plötsligt ha den typ mer än något annat?
 
 
Sist men inte minst har jag bytt ut mina sommar- och vårlack Sand Tropez och Sunday Funday från Essie till Sole Mate! Också från Essie, såklart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0